Friday 6 April 2012

KELANTAN TRIP


KELANTAN TRIP

Cerita lama tapi baru nak post.Trip tni terjadi disebabkan anak saudara berkahwin. Kalu tak memang tak menjadi la trip ni.Kedatang ahli keluarga untuk majlis 100%. Terima kasih.Sangat bersemangat kan korang nak attend majlis ni. Tema majlis ni adalah PINK dan BIRU. PINK???? bior betik!!ya ianya adalah pink dan aku tak der langsung baju kaler pink..jadi terpaksa la aku membelinye.Harganya agak mahal tapi aku dah plan,disebabkan bajunyer agak mahak,maka ianya akan menjadi baju raya aku untuk taun ni.
Aku bersama adik dan ibu bapa sampai awak disini.Pada jumaat pagi,kami sekeluarga telah bertolak ker kelantan.adik beradij yang lain sampai pada awal pagi keesokkannya.Sepanjang kat kelantan ni ,kami adik beradik semua tinggan di rumah penginaapn murah.Walaupun tempat ni murah,tapi ianya sangat selesa dan berbaloi. Hanya basic sahaja yang disediakan.Kalau setakat nak breakfast tu,ianya bukanlah masalah yang besar la.Dihadapan rumah penginapan ini terdapat kedai makan yang enak dan sangat murah.


Kat sini kami menyewa 5 bilik.1 bilik bujang @RM50,2 bilik double @RM75 dan 2 bilik triple @100.Harga ni adalah untuk 1 malam yer.Dari rumah abang long untuk kesini hanya mengambil masa kurang dari 10minit.

Sewaktu kani sampai kesini,pelamin yang diletakkan didalam rumah rumah telah pun disiapkan.Temanya pasti la PINK dan BIRU. macam paddle pop pun ader..hehehe.kombanisasi warna yang sangat menarik.


Dibahagian luar pula temanya adalah Kuning...Layan gambar jer 




No comments:

Post a Comment