Monday 9 April 2012

BALI - TRAVEL SOLO KER???


yeeyeeyy ... 1.Tiket kapal terbang dah settle BALI - LAMBAT LAGI DER..
yeeyeeyy ... 2. Hotel pun dah settle BALI - HOTEL

2 benda penting sebelum nak travel sudah pun disettlekan. Kan senang kalu 2 benda ni dah disettlekan awal-awal.Tak yah nak pening2 dah lepas ni.Yang pastinyer kedua-duanye pun dah settle dibayar.Tak perlu pikir pasal duit ni dah.Tapi ader berita kurang menarik lak pasal travel ni. Dalam entri B ALI - LAMBAT LAGI DER.. kan ada kasi tau yang ader lagi 2 orang lagi member yang akan follow dan  perbelanjaan disana akan lebih murah kerana akan dikongsi bersama.hehehe.Itula motif bercuti ramai-ramai sebenarnyer.

Tetapi mungkin dah xder rezeki agaknyer nak travel sesama.Dorang berdua tak jadi nak follow bersama.Sebabnyer,time nak beli tiket tu,harga tiketnyer dah jadi mahal.Beza kat RM 100 gak la dari harga yang aku dapat. Sooo dorang tak nak join lagi trip ke Bali ni,tapi if ader lagi promo bulan depan dan harganya murah,baru dorang nak grap.

Bila dah jadi cam ni ,aku tak kisah sangat.Mental untuk travel solo masih lagi kuat.Jadi,sekiranya,takder org nak follow aku pun,aku tak kisah.aku cuma kena prepare duit untuk travel disana dan perbelanjaan makan disana.Sebab aku sudah tentu aku akan cari western food.
Transport juga sedang diuruskan. Bab transport aku akan kasi tau pada entri yang seterusnya.

No comments:

Post a Comment