Thursday 31 May 2012

WISH LIST NO 2 DAH TERCAPAI!!!

YESSSSSS..Wishlist no 2 dah tercapai.!!!!
Alhamdulillah,berkat menabung sampai sangup tak makan,mimpi setiap malam akhirnya dapat  juga membeli kamera yang diidamkan.Masa nak beli kamera ni pun banyak jugak dugaannya.Hampir kena tipu la,SA kedai layan nak tak nak jer,salah kasi filter dan macam-macam la..sampai hampir putus mood nak beli.


Okay,perancangan awal nak beli Canon 1100D jer..sebab tu jer budget yang ada.Tapi alih2 berkenan lak dengan 600D.Pikir punya pikir, +, - semua..akhirnya beli jugak la yang 600D punya.Penat juga kaki pergi survey untuk dapatkan harga yang terbaik.Akhirnya beli di kedai Foto Edar Bukit Bintang. Harga yang ditawarkan adalah RM2700 untuk set kamera 600d beserta lens 18-55 + tripod + Raydawn CPL + cleaning kit + Bag + buku EOS 600D + 8g HDSC + skrin protector. Kira oklah la nih sebab banyak jugak gift yang dapat.






Untuk bag sebenarnya saya ada beli bag asing iaitu limited edition EOS secara online. Harga setiap bag hanya RM 50 sahaja.Plan nak beli yang warna hitam sahaja,tapi tergoda pulak dengan bag yang dari jenis kain jeans.Last-last beli kedua-duanya sekali!!!



Jadi,sekarang nih memenag kerjanya nak snap jer la.

TAMAT

ps:tup tup x sampai beli 600D,keluarla pulak 650D..huaaaa

No comments:

Post a Comment